Abarth en Breil vieren de verjaardag van de Schorpioen

Abarth en Breil vieren verjaardag

Abarth viert zijn 75e jubileum en onthult het prachtige resultaat van de samenwerking met Breil, een langdurige samenwerking die tien jaar geleden begon. Breil en Abarth, geproduceerd in slechts 375 stuks, ontwierpen een exclusief horloge in beperkte oplage, een eerbetoon aan de 695 75° Anniversario limited edition esthetische codes van Abarth.

Passie voor design en prestaties

Dankzij de fijne details benadrukt de op de 695 75° Anniversario geïnspireerde chronograaf van de Abarth de passie voor design en prestaties die de twee merken delen, waarbij technologie, stijl en furieuze gedrag van de auto vakkundig worden gecombineerd. Een perfecte botsing tussen twee parallelle universums die een unieke manier hebben gevonden om met elkaar te combineren.

Abarth en Breil vieren verjaardag

Volledig zwarte look

Breil koos voor een volledig zwarte look in combinatie met gouden elementen om hulde te brengen aan de kleurstelling van de auto en de fascinerende details, zoals de gouden velg, het Abarth-teken op de autodeur en de schorpioen op het dak, onderscheidende kenmerken van de gedurfde Abarth 695 75°Anniversario. Uitgerust met een IP-geglazuurde zwarte roestvrijstalen kast, een IP gouden stalen kroon met gekartelde rubberen inzetstukken en een heldere IP-zwarte bezel, kon Breil niet anders dan een van de meest iconische Abarth-kenmerken hebben: de ultrasportieve en brullende velgen van de iconische auto.

De samenwerking met Breil is slechts de laatste van een grote en rijke lijst van festiviteiten voor de 75e jubileum van het merk Scorpion. In april organiseerde de Heritage Hub in Turijn een tentoonstelling die traditie en innovatie combineerde met enkele van de meest iconische voertuigen en de nieuwste modellen van Abarth, zoals de 695 75 Anniversario limited edition, ontworpen voor de gelegenheid, de ster van de show.